Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen over Arendse health club. Heb je nog een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust contact op via het contactformulier.
FAQ
Een overzicht van alle tarieven vind je op onze website. Klik hier voor dit overzicht.Â
Ja, wij hebben opstartkosten. De opstartkosten bedragen eenmalig € 30,-. Bij Arendse health club ben je lid voor het leven. Schrijf je je opnieuw in, dan betaal je geen opstartkosten.Â
Bij Arendse health club kun je altijd terecht of je nu een beginner bent of een gevorderde sporter. Onze gecertificeerde instructeurs staan altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Daarnaast hebben we zeer gebruiksvriendelijke apparaten van het topmerk Technogym. Â
Jazeker! Het is mogelijk om een rondleiding aan te vragen bij de club bij jou in de buurt.Â
Samen met een fitnessinstructeur kun je een schema samenstellen dat voldoet aan jouw wensen en die je helpt bij het behalen van je doelen. Vervolgens kun je het trainingsschema raadplegen op je Technogym sleutel. Dit kan worden aangepast wanneer jij dat wilt.Â
We hebben verschillende abonnementen beschikbaar. Abonnementen van bijvoorbeeld 2 jaar onbeperkt sporten of een flexibel maandabonnement. Kijk hier voor een volledig overzicht van alle abonnementen bij Arendse health club.Â
Ja, dat kan! We hebben een abonnement zonder looptijd. Dit is een maandelijks opzegbaar contract waarmee je onbeperkt kunt fitnessen.Â
De faciliteiten verschillen per club. Welke faciliteiten aanwezig zijn per club vind je op de club pagina’s van onze website.Â
Ja, dat mag! Je kunt op alle vestigingen sporten en groepslessen volgen met je abonnement bij Arendse health club. Dus wil je naast fitness ook gebruik maken van een van onze klimwand of zwembaden, dan kan dit ook.Â
Het is altijd het verstandigst om meteen op één van onze medewerkers af te stappen als je een klacht hebt. Onze medewerkers doen er alles aan om je ter plekke te helpen. Het is ook mogelijk om online een klacht in te dienen. Dat kan via het contactformulier op onze website.Â
Je kunt je abonnement opzeggen op dezelfde manier als waarop je je hebt aangemeld. Als je aanmelding bij de receptionist aan de balie van de club is geweest, dan dien je daar ook op te zeggen. Aanmeldingen via de site, mogen ook weer digitaal worden opgezegd. De opzegging is alleen geldig als hij ook bevestigd is.Â
Mocht het niet mogelijk zijn om bij de balie langs te komen dan mag het abonnement opgezegd worden door middel van een aangetekende brief. Ook deze manier van opzeggen is pas compleet als deze door ons bevestigd is.Â
Nee, stilzwijgend verlengen met een jaar mag niet. Je tekent voor een flexibel abonnement óf een contract voor 1 jaar. Als de periode van je contract voorbij is (dus een flexibel of 1 jaar) loopt je contract daarna wel gewoon door en is het maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand.Â
De eerste incasso is uiterlijk 4 weken nadat je lidmaatschap is ingegaan. De contributie wordt iedere 4 weken van je rekening geïncasseerd. Op jaarbasis zijn er dus 13 periodes van 4 weken en 13 afschrijvingen.Â
Als een incasso mislukt in verband met onvoldoende saldo, dan proberen we het een week later nog een keer. Als het dan nog niet lukt, wordt de automatische incasso geblokkeerd en zal je de contributie zelf aan ons moeten voldoen (per bank, of pin/contant aan de balie).Â
Als je de incasso zelf hebt teruggehaald, dan blokkeren wij de incasso en zal je de contributie zelf aan ons moeten voldoen (per bank, of pin/contant aan de balie).Â
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Je kunt bij ons jaarlijks of per 4 weken de contributie via automatische incasso voldoen.Â
Je kunt hiervoor contact opnemen met de receptie van je vestiging. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat de wijzigingen worden doorgevoerd.Â
Je kunt hiervoor een verzoek indienen bij de receptie van je club. Ook kun je vragen of ze bon uitprinten en die als factuur gebruiken.Â
Tussentijdse opzegging is mogelijk indien: – je een ander woonadres krijgt en het – als gevolg van de toegenomen reistijd – niet meer mogelijk is om onder redelijke voorwaarden gebruik te maken van de fitnessactiviteiten. Als een andere vestiging van de betreffende onderneming met gelijkwaardige voorziening en serviceniveau op redelijke reistijd van de nieuwe woonplaats is gelegen, dan is van deze situatie geen sprake.Â
-Het als gevolg van een aantoonbare blessure of ziekte onmogelijk is geworden om gedurende de rest van de abonnementsperiode gebruik te maken van de fitnessactiviteiten. Deze opzegging dient te geschieden met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand tegen het einde van de maand, een en ander conform lid 4 van dit artikel.Â
Vragen of opmerkingen?
Heb je vragen of is iets niet helemaal duidelijk? Plan dan een rondleiding of inschrijfmoment in en stel je vraag persoonlijk op locatie bij een van onze clubs!